Translate

torsdag 14 juli 2011

Komplettering av rapport och lite panorama

En sak som kom helt bort i rapporten från Idsjöströmmen var ju Fluganbergs lite udda harrfångst.
Inte fullt lika stor ryggfena och med en grön nyans och tvära band i svart påminner denna 1 kg tunga fisk mer om en abborre.

Kilos abborre tagen på torrfluga.

Några dagars hårt arbete hemma på tomt och hus är över och imorgon är det vilodag som gäller.
Jag menar, jag har ju ändå semester.
Sitter nu här och tänker tillbaka på veckan i Jämtland och kommer på mig själv längta
så in i ***** tillbaka upp igen.
Tur då att Öringracet i augusti finns som lockfågel.
Spöt som gick av under den gångna turen har snart fått en ny topp hoppas jag, Christian på Sundbybergs Sportfiske är en man att lita på.

Lite lek med panoramaprogrammet jag har, följer här nedan.


Idsjöströmmen.

Vulkanutbrott på Åreskutan och i förgrunden Edsåsdalen.


¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸ ><((((º>

Inga kommentarer: