Translate

lördag 30 juli 2011

Sportfiskeforums Fototävling 2011

Jag gjorde slag i saken och deltar nu i Fiskejournalens Fototävling 2011. Det börjar ju bli dags nu, sista anmälningen är den 31 augusti.
Hur det kommer att gå vet jag inte alls, det är många fina bilder med i årets tävling.
Men det är ju kul om någon kommenterar bilderna i alla fall.
För att ni själva skall kunna vara med, gå in på länken till Sportfiskeforum.
Mitt val av bilder föll på dessa. Det går säkert att göra mer med bilderna men jag har inte hunnit lära mig Lightroom, Photoshop och allt vad dom heter, får helt enkelt bli ett vinterprojekt.

Sommarstämning

Flug-Lina

Hotfull Himmel

Kväll till sjöss

Vakvillig Harr

Posering

Harrfiskare

Fiskeglädje

Lasses Öring

Close Up

Stolt Fiskare

Action

Havsöringsfiske

Sprattel

Gäddfiske

Precis innan håvning



¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸ ><((((º>

Inga kommentarer: