Translate

fredag 13 januari 2012

Blandat smått och gott.

Så har då projektet kring Skeboån även klivit in i Facebookvärlden.
Vi finns nu som en grupp där, som man kan ansöka om medlemskap i, för att fortlöpande få information om vårt arbete, sök på Skeboån Sportfiske.

Vilken i ordningen vet jag inte, men återigen så blåser det hårt över Roslagen men snön håller sig på avstånd. Det pudrar lite på marken för att i nästan stund regna. Det känns långt bort med skidåkning även om jag och yngsta sonen satt upp det på att-göra-listan i vinter, åka skidor.
Och egentligen, jag vet inte om det där med skidor är min grej. Många gånger är det skönt och riktigt bra allsidig träning, men ibland går det ju bara åt pipsvängen, en skidtur inte som alla andra.

Jag vill tipsa om en riktigt trevlig blogg kallad Den Yngre och Havet, välskriven och mycket intressant.

Inga kommentarer: