Translate

torsdag 24 juli 2014

79 dagars väntan är över

Ska man nu välja en kväll för sitt första flugfiske på väldigt länge, så kunde inte gårdagskvällen vara ett bättre val.
4;e maj var senaste gången jag och flugspöt var tillsammans ute i skärgården. De är lång tid, jäkligt lång tid om man nu frågar mig.
Vädret behöver jag väl inte orda så mycket om utan bara nämna att när vi var tillbaka i hamnen igen strax efter halv tio så var det fortfarande 25 grader. Båtsugna som vi var så tog vi varsin båt Fluganberg och jag.
Några hot spots för abborre testades, och visst var dom hemma, men jag vill nog ändå ge dom någon vecka till kanske innan de större går riktigt grunt och då är lättare att komma till tals med på fluga.



ST Epoxy levererar

Kan stå snyggt också


¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸>< ((((º>


Inga kommentarer: